Podusmowanie stycznia

Wiem, że minęło już parę dni lutego ale na podsumowania nigdy nie jest za późno.

Zapraszam na zaczerpnięcie dawki inspiracji.



Książka miesiąca:



Podnosić łapki w górę kto czytał?
Jeśli jeszcze nie macie przeczytanej tej książki to koniecznie trzeba to nadrobić! Jest piękna, niesamowita, inspirująca definicja idealnej powieści w jednej książce. Naprawdę.
Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych przeczytanych historii w moim życiu.

A opowieść z pozoru wydaje się prosta: dziewczyna chorująca na raka poznaje chłopaka, również po chorobowych przejściach i jak to dalej bywa zakochują się w sobie. Jednak nie jest to miłość platoniczna, dziecięca, idealna jest to miłość z innej bajki, miłość innych ludzi miłość przedstawiona jako troska i przywiązanie. Prawdziwa miłość. I chyba to dla tej miłości tak cenię tę książkę.

A na dodatek żeby jeszcze bardziej Was zachęcić dodam że w czerwcu wchodzi do kina film bazujący na opowieści, a nie przeczytanie książki przed obejrzeniem filmu to pogwałcenie głównych zasad kultury !

Film miesiąca:



Oglądaliście kiedyś taki film, w którym do ostatniej minuty tak naprawdę nie wiecie o co chodzi, mówię bardziej o poczuciu zagubienia się w historii i staraniach odkrycia znaczenia drugiego dna. To zdecydowanie jest taki film. O wyborach, podejmowanych decyzjach ich konsekwencjach i trochę o innych wymiarach. Ah i czy muszę jeszcze dodawać że jedną z głównych ról odgrywa Jared Leto?
Wystarczająco zainteresowani?


Muzyka miesiąca:


Moje odkrycie miesiąca, od pierwszego przesłuchania piosenki 'Say Something' wiedziałam, że będzie to moja nowa miłość. I tak słodko-gorzka płyta ( z interesującym ułożeniem utworów: smutne,wesołe,smutne,wesołe itp. ) zajęła specjalnie, honorowe miesjce w muzycznym kawałku mojego życia.




Moje ulubione linki i miejsca w sieci :

http://polubsiebie.wordpress.com

Czasem nie wiecie jakich inspirujących ludzi macie wokół siebie, ta oto tutaj subtelna okazała się moją znajomą z zajęć, nie uwierzycie nawet w jakim szoku byłam kiedy się dowiedziałam!


http://crazylittleprojects.com

Mnóstwo naprawdę mnóstwo pomysłow na DIY, projekty wszelkiej maści dużo inspiracji i kreatywności.

http://www.thefreedomexperiment.com/2014/01/30/where-you-need-to-be/

Rzekłabym artykuł miesiąca, naprawdę. Wypełniony prawdą i bardzo mądrymi słowami, nie skłamię jeśli powiem że słowa poruszyły mnie do głębi. Poza tym bardzo polecam wam również the freedom experiment.


Podzielcie się swoimi styczniowymi odkryciami!

Na koniec chciałam wszystkim życzyć kolejnego owocnego miesiąca :)

xxx,
FF.

PS. Szykuje się coś wielkiego na blogu, taka mała zapowiedź już nie długo, powiadam Wam zatrzęsiemy blogosferą ( nie no żartuję , co najwyżej uda mi się wywołać delikatne wstrząsy wśród czytelników tego bloga )




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate