Dobre, bo Polskie.

Witajcie kochani,

ostatnio moja głowa buszuje w HTML, kodach i wszystkich możliwych poradnikach jak to sobie z tym syfem poradzić. Efekty widać, mam nadzieję, że dobrze przyjmiecie te zmiany. 

Poza tym pracuję jeszcze nad pewnym małym ( z czasem większym ) projektem blogowym, który będzie dotyczył też innych blogerów. Powoli będę wprowadzać was w temat, jednak narazie czas jeszcze trochę pomilczeć :)

A dzisiaj o tym co Polskie i kulturalne. 


Nie jestem wielką patriotką, która to w każdym marszu wygłasza swoje poglądy i walczy o polskość. 

Za to bardzo wspieram Polskie talenty. W Walentynki miałam okazję pójść na premierę filmu "Facet (nie) potrzebny od zaraz" i wiecie co? 
Oczarował mnie.





Może sama historia jest banalna, końcówka nie do końca zadowalająca, ale jednak klimat jaki stwarza ten film jest zaraźliwy. Zdecydowanym plusem produkcji jest sposób w jaki ukazuje ona Warszawę, alternatywną,hipsterską, inną.



Nie będę się tutaj rozpisywać i tworzyć niewiarygodnie długiej recenzji, chcę tylko zwrócić Waszą uwagę na ten kawałek polskiej kinematografii. Osobiście nie jestem fanką polskich filmów, wszystkie które widziałam były dość wymęczone i nie w moim guście, a ten naprawdę wpadł.
Historia opowiada o dziewczynie, która właśnie zostaje trafiona piorunem i przyłapuje narzeczonego na zdradzie, układając sobie życie na nowo spotyka się ze wszystkimi swoimi byłymi aby pogodzić się ze swoją przeszłością. Dość banalna historia, jednak wyciągnęłam z niej znaczącą lekcje.

Najlepiej musi być Ci samemu ze sobą!

To ty musisz być ze sobą szczęśliwy, a nie wciąż uszczęśliwiać innych będąc fałszerzem własnej twarzy, więc również kłamcą wobec samego siebie. A życie w kłamstwie nie jest fajne,prawda?




Na sam koniec jeszcze kwestia muzyki w filmie, wszystko jest polskie nawet jeśli nie po polsku. Dzięki temu odkryłam parę polskich cudeniek o których nie miałam pojęcia, słyszeliście kiedyś the dumplings? Ja też nie, do czasu. Zostawiam Was z dobrą nutką i zachęcam do zwrócenia uwagi na polską twórczość :)




Dobranoc,

xxx
FF


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ;)
Z chęcią odwiedzę blog każdego komentującego jeśli takowy posiada.
No i miłego dnia ! :D

 

Translate